Rogozińscy harcerze w górach

Na przełomie maja i czerwca miał miejsce biwak 3 Miejskiej Drużyny Starszoharcerskiej „Brzask”. Miejscem biwakowania był malowniczy Karłów położony w samym sercu Gór Stołowych. Po przyjeździe na miejsce, mimo zmęczenia po długiej podróży, od razu udaliśmy się w góry aby zobaczyć Błędne Skały. Byliśmy zachwyceni wąskimi labiryntami między skałami przez które, czasem trudno było się przecisnąć. Dodatkową atrakcją były różnorodne kształty skał, które miały swoje nazwy takie jak na przykład „Okręt” czy „Kurza Stopka”. Warto też dodać, że w tym miejscu kręcono film „Opowieści z Narnii: Książę Kaspian”. Następnego dnia wybraliśmy się na najwyższy szczyt Gór Stołowych – Szczeliniec Wielki. Na szczyt prowadzi kręty szlak składający się z ponad 700 schodów. Na samym szczycie znajduje się punkt widokowy, skąd przy dobrej widoczności można zobaczyć całą Ziemię Kłodzką, Sudety wraz z Karkonoszami. Zejście ze szczytu prowadzi przez tzw. piekiełko, gdzie trzeba się przeciskać między wąskimi skałami. Pomimo zmęczenia nadal mieliśmy energię na gry i zabawy. Wieczorem całą drużyną zasiedliśmy przy ognisku i śpiewaliśmy piosenki harcerskie zachwycając się pięknymi widokami, które nam towarzyszyły. Na ostatni dzień zaplanowaliśmy zwiedzanie Kudowy Zdrój. Tego dnia z wielkim smutkiem opuściliśmy Góry Stołowe, które tak bardzo się nam spodobały.
harcerze-gory
Goniec Rogoziński nr 13/588

(Odwiedzono 23 razy, 1 wizyt dzisiaj)

Opublikował: admin

Nazywam się Krzysztof Milewski. Mieszkam w Rogoźnie Wielkopolskim. Interesuję się lokalnymi sprawami, prowadzeniem stworzonych przeze mnie stron internetowych, gołębiami pocztowymi, psychologią, filozofią, rolnictwem ekologicznym, naturalnym budownictwem. Zapraszam do odwiedzenia moich stron: nowapiosenka.pl , matkaziemia.ovh , domygwiazd.pl , ugotujmycos.pl , znanepary.pl